Wassink Doetinchem beste Onderhoudsbedrijf Q3

De Doetinchemse vestiging van Wassink Autogroep is door onze leaserijders uitgeroepen tot beste Onderhoudsbedrijf van het 3e kwartaal. Het Kia-dealerbedrijf scoorde een gemiddeld rapportcijfer van 8,2 op uitgevoerd schadeherstel en onderhoud. Dit cijfer is gebaseerd op de beoordelingen die berijders na afloop van een dealerafspraak bij Strix Lease Service afgeven.

“Dit is een hele mooie beloning voor ons team”, vertelt Walter Mom, manager after sales bij Wassink. “We hebben in Doetinchem een uitdagende periode achter de rug, met name om de bezetting goed neer te zetten. We zagen eerder al aan de importeurs-beoordeling dat het goed op de rit staat. Deze prijs bevestigt nog eens dat die jongens uitstekend werk leveren.”

Het geheim van Wassink is eenvoudig en een parallel met wat er in de regio wekelijks van de voetbaltrots De Graafschap verwacht wordt, is snel getrokken: “Héél kort op de bal zitten. Dat begint al vooraf, door helder te communiceren over de werkzaamheden en bijbehorende kosten. We werken met tablets met een hele overzichtelijke checklist, die kan inclusief foto’s zo naar de klant gestuurd worden.”

Daarnaast worden vanuit de vestiging alle afspraken ook opgevolgd. Dat kan telefonisch of per email zijn, maar regelmatig ook met een bak koffie. “Je kunt het altijd oneens zijn, maar onze ervaring is wel dat je eenmaal aan tafel het vaak snel eens bent met klanten. Veel mensen stappen in een KIA vanwege de 7 jaar garantie. Eén van de spelregels is dan wel, dat het reguliere onderhoud ook echt uitgevoerd wordt. Daar kom je bij de koffie altijd wel uit met elkaar.”

Team Wassink

<< terug naar het nieuwsoverzicht | nieuwsarchief